Friday, 15 February 2013

aku lemah :'(


detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidupku

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu

mat luthfi dah grad


huwaa..jelesnya tgk hang..dah la bijak hensem pulak tuh.congrats lah brader dah grad.aku sebagai rakyat malaysia rasa bangga sbb ada golongan yg intelek mcm kau ni.sape tak kenal matluthfi ni mmg duduk zaman purba.padahal mak aku pun tak kenal.wakaka

wohooo aku baru tau dia ni belajaq kat curtin university,perth australia.perghhh..terbaiklah.stail gila kut konvo malam2 siap ada fireworks lagi.malaysia?pftttt....kalau aku lah jadi mak kau,beranak kan hang dua kali pun takpa.sanggup aihhh.

dengar cite mat sepet ni...eh?jual satay dgn murtabak sementara nak sambung amek master.wahhh bagus2.tak hairanlah ramai remaja yg jadikan matluthfi ni sebagai ikon mereka.termasuklah aku.huhu anak soleh ni.boleh buat calon suami.pandai berdikari.

aku suka dgn matluthfi ni sbb video dia semua lucu2 belaka.penuh dgn pengisian.ada mesej yg nak disampaikan.dan paling penting,kata-kata dia boleh menusuk ke kalbu woyy dan membuka minda masyarakat untuk berfikir dengan lebih matang.


matluthfi,ape kata kau je yg jadi perdana menteri?



mat : mak..mat malas..
mak : malas apa...
mat : malas lah..malas sume benda..malas makan..malas belajaq..malas nak hidup..
mak : malaslah mak nak layan..

AHAHAHA...

thanks mat..sbb kembalikan aku kepada manusia yg normal ..kau buat aku semangat nak belajaq..nak belajaq kat oversea..nak amek PHD!nak jadi orang besaq..dan terima kasih. sbb hang terr ingatkan aku result spm keluar bulan tiga nnt!arghhhhhhhh histeriaaaaaaa